Vilka hemska nätter jag har haft

Två bättre utan sömn. 
Den ni!! 

Jag är så täppt i näsan att nässpray inte hjälper längre. 
Jag somnar men vaknar en halvtimme senare av att jag antingen inte kan andas eller att jag är kissnödig. 
Ja kära nån. 

Trots det känner jag mig rätt positivt inställd till livet idag. 
Kan bero på att solen skiner. Det ger lite extra energi. 

Idag kommer barnen. Det är skönt, då blir det lite liv å rörelse här hemma :) 

Har en massa saker jag skulle kunna roa mig med idag men jag är trögstartad. 
Kommer liksom inte riktigt igång. 
Kan mycket väl bero på sömnbristen. 

Eftersom jag numera är rätt orörlig så får jag dela upp alla måsten. 
Så idag hade jag tänkt å damma. 
Å dammsuga imorrn. 

Jimmy tycker att jag ska struntaviballt sånt å låta honom göra det. 
Men han lagar ju mat varje dag å ser till att hemmet funkar i övrigt. Så jag tycker att det minsta jag kan göra är att försöka hålla det rent å snyggt. 
På så vis är Jimmy himla bra. 
Man hör om män som inte alls har förståelse för sin gravida kvinna och hennes krämpor. 
Men Jimmy är fin. Och försöker förstå så gott han kan. 
Fixar och donar. 
Å skäller på mej för att jag inte vilar. 
:) 

Men jag tycker ju att det är det enda jag gör. 
Vilar alltså. 
Jättetråkig är jag. 

Men nu ska jag greja lite här hemma. 
Å sen fortsätta kolla på modern family på plattan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0