Bröllopsklänning

Att försöka hitta en klänning här i stan va ju ett mission impossible. 
Hittade en. Som satt ganska ok (frågar ni min kusin, har hon en helt annan åsikt. Jag är extremt självkritisk) 

Men vi gör ett nytt försök imorgon. 
När ungarnas pappor kommit hem drar mammorna till Skärholmen. 
Utan barn. 

Jag tjatar på Jimmy att han ska testa sin kostym. 
"Den passar" säger han (utan att ha testat) 
Det kommer sluta med att han får gifta sej i jeans. 

Idag är det avslutning med barngruppen på habiliteringen. 

Jättetråkigt då Julia älskar sång och lek. 
Hon är alltid så himla glad när vi är där. 
Hoppas det blir en omgång till i vår :) 
 Efter gruppen går vi hem och städar och sen ska vi kolla på lägenhet. 

Fick häromdagen ett erbjudande om lägenhet i åkers. Där vi har plats 4. 
Jag vill jättegärna flytta dit. 

Men det blir nog inget med det pga att de stora barnen får lång resväg till skolan. 

Lite mer kaffe, klä på ungen och sen gå ner till habiliteringen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0