För 8 månader sen




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har fått en riktigt kämpe och krigare och sötaste dotter 😊 😍/ Anna

Svar: Ja tack vare hennes envishet och styrka har hon klarat sej över förväntan bra 😊

Hon är vårat mirakel 💕
Jenny

2015-11-27 @ 17:15:47
Postat av: Hanna

Kan du inte lägga upp bilder på erat bröllop?

Svar: Jovisst. Det blev inte så många men några stycken har jag :)
Jenny

2015-11-27 @ 19:25:12
Postat av: Joan

Blir så rörd att jag sitter här och bölar 😇😇😇. Härliga unge 😍😍😍

Svar: Varje gång hon blir en månad äldre tänker jag på hur det va när hon föddes.
Vilken fantastisk liten människa hon är. Jag är så tacksam för min lilla unge ❤️
Jenny

2015-12-01 @ 13:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0