Gung gung

Jag trotsade förkylningen från helvetet igår och gick ut med min dotter för att gunga. 

Julia har fått prova att gunga på habiliteringen. I en gunga som är som en stol och med ett bälte runt magen.
Hon älskade det. 

Så jag satte henne i mitt knä och så skulle vi gunga. 
Men det gick ju inte alls så bra då gungan va alldeles för låg (himla trevligt dock att jag för en gångs skull fick låtsas att jag hade långa ben haha) 

Så jag tänkte att jag provar att sätta henne i en egen gunga. 
Och det gick ju alldeles utmärkt. 
Visst, hon va lite vinglig och så men oj va kul hon tyckte att det va. 




Jag vet inte om det va den friska luften som gjorde det men när vi kom in sov hon i nästan 1.5 timme (hon brukar sova 20 min på dagarna) 
Åt en hel stor burk mat, en halv banan och 65 ml ersättning när hon vaknade. 

För att sen på kvällen äta en hel klämmis och nästan 200 ml ersättning :) 

När hon har haft såna här bra ätardagar vill hon oftast inte äta så mycket dagen efter. 
Vi får se idag. 

Jag fyllde på matförrådet igår. 
En veckas mat täckte en hel hylla i skafferiet. 
Men jag är så glad att hon äter :) 

Idag får vi se vad vi hittar på. 

Jag känner mej en aning bättre (just nu iallafall) 



Kommentarer
Postat av: Vevve

Hihi ååh så fin hon är :D Krya på dig!

Svar: Tack :)
Jenny

2015-11-14 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0