Handla inte från Fujifilm

14/10 beställde jag bilder och betalade direkt. 294 kr. 
När 2 veckor gått (leverans 2-5 arbetsdagar) och mina bilder fortfarande inte kommit skickade jag ett mejl. 
Det skulle fixas på en gång. 
En vecka senare. Fortfarande inga bilder. Skickar iväg ett mejl till. 
Blir lovad bilder. 
2 dagar senare kommer de. 
Och de är totalt oanvändbara. 
Av 91 bilder är kanske 10 ok. 
De är inte bra. Men ok. 

Skickar ett mejl till. 
Får ett svar att jag ska ringa till dom. 
Sagt och gjort. 
Pratar med en man som lovar att skicka nya bilder (igen) i ett annat format. 
Detta va 10/11 

Har fortfarande inte fått några kort och har skickat 2 mejl som jag inte fått svar på. 
Har inte telefon nr kvar men ska försöka få tag i de nästa vecka. Totalt värdelös service. 
Så ni har jag fått beställa mina kort från ett annat företag. 
Har lagt ut över 500 kr totalt. 

Helt sjukt. 

Så vad ni än gör. Beställ ALDRIG bilder från Fujifilm!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0