Sjuk

Så fruktansvärt opiffigt att bli sjuk nu. 
Som om inte en ond hals och feber vore nog så är ungen på sitt värsta humör. 
Vägrar sova trots att hon är så himla trött. 
Så det är jäkligt gnälligt här hemma nu. 
Lägg till lite huvudvärk på det och ungefär 4:e natten utan sömn för mamman. 
Så jäkla härligt. 
Som om inte det vore nog så har jag Jobbhelg framför mej. 
Fre-sön 
Inga långa dagar men ändå. 

Aja.
Jag får väl bita ihop och vila så mycket jag kan. 

Nu somnade ungen iallafall. Håll tummarna att hon sover ett tag nu så jag oxå kan vila. 
Alla måsten får jag skjuta upp till jag känner mig piggare. 

När Jimmy kommer hem ikväll får han ta över barnet så går jag och lägger mej tidigt. 


Julia i sin nya fina klänning hon fått av farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0