Färga håret?

Varenda gång jag är i en affär som säljer hårfärg är jag på väg att köpa. 
Jag vill så gärna färga håret men jag vet hur tråkigt det är att hålla efter det.
Har man väl börjat färga så måste man fortsätta. 
För det finns typ inget fulare än utväxt. 
Dessutom har jag nu min naturliga hårfärg då jag inte färgat på evigheter. 
Så det har liksom klipps bort. 
Vill jag börja om igen då? 

Ja. Och nej. 

Idag ska jag försöka ge mej på konsten att tvätta med en bebis. 
Va enkelt det hade varit om hon kunnat sitta. 
Nu kan hon inte det. 
Min plan är att använda babyskyddet. 
Eftersom hissen inte går hela vägen ner till källaren där tvättstugan är kan jag inte ta vagnen. 

Det kommer bli tungt. Och jag kommer svära (väldigt tyst då även små grytor har öron. Jag vet. Jag är extremt rolig emellanåt) 

Men skam den som ger sej. 
Det blir ett jäkla kånkande och springande fram och tillbaka. 
Men för att se det positiva i det hela. 
Jag kommer bränna nån extra kalori på spektaklet. 
Heja heja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0