Föräldrar-barn grupp

Idag ska jag och min lilla unge gå till habiliteringen för att träffa andra barn med funktionshinder/funktionsnedsättning 
Det ska bli himla trevligt att göra nåt annat än bara åka på läkarbesök. 
Julia har inte riktigt börjat intressera sej för andra barn än. 
Men hon gillar ju sång och sånt så idag ska vi gå och leka i en timme :) 

Gårdagens besök på neo gick bra. 
Förutom sin svaga bål är Julia som vilken annan 6 månaders bebis som helst. 
Hon va på sitt mest strålande humör och skrattade åt läkaren så hennes små urgulliga tänder syntes :) 
Vi kommer få en remiss till ögonmottagningen så de kan kolla upp Julia då hon skelar rätt mycket. 

Efter våran lekstund idag ska jag gå ner och boka tid för vigsel :) 
Våran tanke är 21 november, men eftersom det är rätt snart så får vi se om det finns nån ledig tid då :)  

Julia har somnat i sin babysitter så jag ska passa på att njuta i lugn och ro av en kopp kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0