Första dagen

Första dagen med kaloriappen gick ju fint.
Det va lite "jobbigt" att hålla på å väga, räkna och greja. 
Men det är väl så det ska va. Lite besvärligt :) 

Hade tillochmed ett underskott på ca 300 kalorier. 
Heja heja. 

Idag ska jag och Julia åka till hedlandet. 
Om hon är på humör. 

Imorgon ska vi till habiliteringen och träffa sjukgymnasten. 
Då ska jag fråga om vi kan byta bilstol. 
Babyskyddet börjar bli alldeles för trångt. 

Man kan byta om barnet är tillräckligt starkt i nacken. 
Julia har ju blivit betydligt starkare men jag vet inte om hon är tillräckligt stark än för att byta. 

Vi fick en nackkudde av Therese och när den är på plats sitter Julia faktiskt riktigt bra i sin nya stol. 

Igår packade jag ner liggdelen till vagnen i kartong. 
Nu är min bebis ingen bebis längre :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0