Hej då cerazette

Idag slutar jag med mina minipiller. 
Nej, vi ska inte ha en bebis till ;) 

Men jag tror att det är de som orsakar min huvudvärk och mitt ojämna humör. 
Jag kan gå från att va såååå lycklig ens sekunden för att i nästa va totalt nere. 
Och hur jobbigt är inte det? 
Jag är dessutom hungrig heeeeela tiden och äter jag inte då när jag är hungrig blir jag på dåligt humör. 
Jag kan ju inte gå runt å äta hela tiden liksom. 

Så idag slutar jag med minipiller. 
Och avvaktar några veckor för å se om jag mår bättre. 

Ska ringa till oxbackskliniken om några veckor och be om ett annat preventivmedel. 
Så himla svårt att hitta rätt tycker jag. 

Idag ska jag och Julia åka till mamma en sväng. 
Det va länge sen vi sågs så nu är det dags. 

Men först ska vi vänta på att de kommer och tätar våra fönster och ventiler. 
Vi ska få nya fönster och de måste sanera innan. 

Så här sitter vi nu. Och bara väntar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0