Jobbhelg igen.

Förra helgen (min lediga helg) for ju förbi fortare än jag hann säga just ledig helg. 
Ikväll är det dags att jobba igen. 
Och sen hela helgen. 
Men det känns bra b
Jag längtar lite efter att få åka och jobba. 

Det är underbart att få vara hemma med Julia på dagarna. 
Men jag blir så rastlös. 

Jag måste få jobba. 
Hade jag haft ett välbetalt jobb hade Jimmy mer än gärna fått vara hemma och vara föräldraledig. 
Men vi förlorar alldeles för mycket pengar på det. 
Så jag får passa på att jobba när han är hemma. 
Och idag slutar han tidigt så jag kan ta ett kvällspass. 

Nu jobbar jag 3 helger (har inte fått nov schemat än men jag antar att det finns lediga pass) innan nästa lediga helg. 
Och nästa gång jag är ledig är det bröllop. 
MITT bröllop. 

Helt galet. 
Om 22 dagar är jag fru. 
:) 

Julia ligger och sover igen så jag ska passa på att städa lite. 
När hon vaknar ska hon få bada och sen tar vi nog en liten promenad :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0