Shopping

Igår tog vi en sväng ner på stan. 
Mötte kusin, lilla Leon och antonia. 
Fikade lite och shoppade. 

Julia fick två par nya byxor och en tröja ( jag köpte en massa kläder i strl 62, men den strl hoppade vi tydligen över) eftersom ungen växer så det knakar :) 

Mamman fick oxå 2 par byxor ( min "belöning" för att ha nått första delmålet i min viktnedgång) 

Hittade min bröllopsklänning oxå. 
Men den köpte jag inte då jag ännu inte vet vilken strl jag kommer ha när det är dags för bröllop. 
Så med lite is i magen hoppas jag den finns kvar bär det är dags att köpa den :) 

När jag kom hem passade jag på att beställa en åkpåse från babyland. Det va 15% rea på hela sortimentet så jag sparade några hundralappar på det :) 

Åkpåse är för jäkla dyrt. Om man vill ha kvalitet. Och det vill man ju. 



Till julis 


Till mamman :) 

Idag ska vi gå till habiliteringen igen och leka med andra bebisar. 

Sen hem och börja rensa ut Julias gamla kläder som jag ska sälja. 
Lite ska jag spara (favoritkläder) men det mesta ska säljas eller kastas. 

Ska även göra en rensning bland mina egna kläder. 
Vi har så mycket skit i klädkammaren (trots att vi rensat där en gång) som oxå ska kollas igenom. Gamla jackor och skor som ingen använder. 
Bort med det så vi kan  få plats med allt annat som jag inte vill ha ståendes i lägenheten :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0