Börja jobba

Igår skrev jag ett mejl till chefen på Rosstorp. 
Det är egentligen blandade känslor det här med att börja jobba igen. 
Jag vill. Men samtidigt inte. 
Men jag tror det skulle va bra för mej. 
Och framförallt att kunna spara dagar så  nån utav oss kan vara hemma med julia längre. 
Jag får se om jag får nåt svar i veckan. 

Idag ska jag och Julia åka till nykvarn. 
Vi ska träffa Josefin och hennes mamma Petra. 
Josefin och Petra träffade vi på sjukhuset sist vi va inlagda och tjejerna är i ungefär samma ålder. 
Julia är nån månad äldre än Josefin. 

Lilla Josefin har precis som Julia gjort ett antal operationer trots sin unga ålder  och verkar nu äntligen må bra efter den sista. 
Så idag ska vi dit och hänga lite :) 

Men först ska alla morgonbestyr göras. 
Och lillfisen vaknade nyss så nu är det mat som gäller igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0