Dop

Idag ska vi på dop. 
Julias ena kusinbarn, lilla axel ska döpas idag. 
Och vi får äntligen träffa honom och tilly (Julias andra kusinbarn som är född samma dag som Julia) 

Det ser ut att bli strålande väder och här hemma håller våran tonåring på att välja kläder för fullt :) 

Julia har sovit från 20.30-04.45 för att vakna, äta lite och sen somna om till 08.45
Nu är frukost nr två avklarad och nu sitter hon och är nöjd och glad i sin stol :) 

I morse vaknade jag och va lycklig. 
Och tacksam. 
För min fina familj. 
För att jag är precis där jag vill vara i livet. 
Jag är tacksam varje dag mitt barn mår bra. Men just idag lite extra. 

Nu ska jag slå in presenten till axel och sen börja göra mej klar jag oxå :) 

Kommentarer
Postat av: micaela

Vad härligt att känna sig lycklig och tacksam ❤

2015-09-07 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0