...

Ibland ångrar jag att jag sa upp min lägenhet. 
Ibland kan jag sakna att ha mitt egna krypin. 

Om jag ska vara helt ärlig så trivs jag inte alls i min nuvarande bostad. 
Jag känner mej inte hemma här. 
Det här är inte mitt hem. 

Det känns mer som en tillfällig lösning. 
Jag vill flytta. 
Å gärna komma bort från Södertälje. 
Jag skulle kunna tänka mej Järna, Mariefred eller varför inte åkers styckebruk? 
Ja, det blir resväg till jobbet men det känns som att det kvittar. 

Jag har inte varit särskilt aktiv i att söka ny bostad men nu ska jag ta tag i det igen. 



Kommentarer
Postat av: Erica

Nykvarn?? 😃😘

Svar: Njaaaaa. Inte helt uteslutet. 😊😘
Jenny

2015-09-14 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0