Från rygg till mage igen

Igår pratade jag med Nadia i telefon och Julia lekte i sitt babygym. 
Hon vände sej på sidan och jag såg hur hon försökte komma runt på mage. 

Men eftersom hon låg på plan mark (utan en liten kant till hjälp :) ) så tänkte jag att hon klarar det aldrig. 

Men jodå!! 
Ungen lyckades vända på sej. 

"Nadia, hon vände på sej!!!!" Vrålade jag i telefon haha. 

Nu ligger hon igen och försöker. Får se om hon lyckas även idag :) 

Om ett par timmar ska vi ner på stan och äta lunch med Joan och Melina. 

Imorgon är det vägning och mätning. 
Om hon har gått upp bra i vint behöver vi bara gå till BVC 1 gång i månaden. 
Ska prata med dietisten imorgon :) 



Kommentarer
Postat av: micaela

Hej! Jag ska till Södertälje på måndag. Vill du ta en fika??

Svar: Ja jättegärna! 😊
Jenny

2015-09-24 @ 18:44:47
Postat av: micaela

Åå vad roligt. Jag åker från mig vid 10.30 ☺ här är mitt nummer 0704451671 skicka ett sms till mig så jag får ditt.

2015-09-24 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0