Fredag

Idag ska jag och Julia ta en promenad ner på stan. 
Vi ska träffa Nadia och fika. 
Och jag måste återigen köpa nya pyjamas till lillfisen då hon har vuxit rejält på längden. 

Men innan dess ska jag ringa in huvudomfånget till Neuro och även ringa dietisten. 
Vi kanske kan sluta med calogen i maten nu när hon faktiskt går upp bra i vikt. 

Igår gick jag med i en grupp på Facebook. 
Ecmo survivors (stavning!?) 
Det är ju fantastiskt att se alla dessa barn (och vuxna) som har liksom Julia fått ecmobehandling från start och idag är som vilka barn som helst. 
Det ger mej hopp om att det kommer gå bra för Julia oxå. 

Varenda gång jag är på sjukhuset och går förbi ecmo avd vill jag gå in och ge all personal en stor kram för allt de gjort för mitt barn. 
Personalen där är helt fantastiska och de gör ett sånt jäkla bra jobb! 


Nu ligger min lilla unge och sover så jag ska passa på att köra mina 7 min. 

Nu när jag har ett mål kommer det gå mycket lättare :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0