Grötfrukost

Helt plötsligt äter ungen nästan en hel portion gröt på morgonen. 
Hon har blivit så förbaskat stor på bara några veckor. 
Tiden går alldeles för snabbt. 
Vart tog min bebis vägen? 

Just nu ligger hon i babygymet och försöker vända sej från rygg till mage. 
Det går ju lite sådär då hennes huvud är  så tungt att det hindrar henne från att lyckas. 
Men jäklar vad hon försöker :) 

Idag blir vi bjudna på lunch av mamma. 
Min favorit. 
Spaghetti och köttfärssås. 
Mammas köttfärssås är det  godaste som finns :) 

Igår "tränade" jag lite hemma. 
Och idag har jag ONT i hela kroppen. Alltså kom igen!! 
Hur otränad får man bli! 

Jag avskyr egentligen att träna. Tycker att det är det tråkigaste som finns. 

Och om jag ska va helt ärlig är jag rätt nöjd med mina nya former. 
Visst, jag är lite tjock på mitten. 
Men vad gör det? 

Anledningen till att jag körde nån form av träning igår är egentligen bara för att se om det funkar. 
Och för att utmana mig själv. 
För å se om jag fixar det. 

Sen är jag rätt uttråkad oxå. 
Jag längtar efter att få börja jobba. 
Jag älskar att  vara hemma med Julia.
Missförstå mig inte. 

Men när jag drar ut på samtalet med Neurosköterskan bara för att få prata med en annan vuxen. Då är det illa haha. 

Ska till Rosstorp på torsdag och få mina tider. 

Ska dricka lite kaffe, träna lite med Julia och sen göra oss klara för mamma/mormor häng :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0