Jobbet

Idag ska jag och Julia åka till mitt jobb och skriva lite papper och jag ska få mina tider. 
Helgens tider är redan bokade. 
Hon som är schemaansvarig ringde igår för att kolla så jag kunde jobba. 

Så efter 8 månader hemma är det dags igen. 
Känns rätt ok. 
Vi kommer kunna spara en massa dagar. 

Ekonomiskt blir det ingen större skillnad då jag får ut ungefär lika mycket i fp som när jag jobbar. 

Men att få komma hemifrån och träffa lite folk kommer göra mig gott. 

Dessutom får Jimmy lite egentid med Julia och det är bara positivt. 

Nu ska jag ta tag i disken, sortera tvätt, lägga Julia för hennes FM vila och sen göra oss klara för att åka :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0