Jobbhelg

Helg igen och dags för jobb. 

Jag är täppt i näsan och har huvudvärk. 
Ingen vidare start på dagen. 
Men det blir bättre när jag kommer till jobbet. 

Undra vem jag får jobba med idag. 

Det finns en person på mitt jobb som av nån anledning inte tycker om mig. 

Jag har ingen aning om vad jag gjort
Eller om det bara är att vi inte klickar helt enkelt. 
Den personen jobbar förhoppningsvis inte idag. Eller i helgen överhuvudtaget. 

Jag bryr mej egentligen inte om vad den här personen tycker om mej och jag kan jobba ändå såklart. 

Men det är så irriterande att bli ignorerad och få spydiga, dryga kommentarer. 

Aja. Det är inte jag som beter mig som en barnunge så jag går med huvudet högt iallafall :) 

Imorrn är det heldag på jobbet. 
Jag vet. Jag skulle inte jobba fler heldagar. 
Men jag har svårt att säga nej. 
Och det är "bara" ett 7-20 pass. 
Inte 7-21 
Den där timmen gör mycket :) 

Nu ska jag pussa på mitt barn och sen göra mej klar för jobb :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0