Måndag

Min första Jobbhelg är över och det är ny vecka igen. 
Det va så himla roligt att jobba igen och jag ser faktiskt fram emot nästa gång. 
Jag har väl mest sprungit runt på jobbet och varit förvirrad hela helgen. 
Det tar ett tag innan jag kommer ihåg allt. 
Men så är det ju på ett "nytt" jobb. 
Sen tycker jag det är jobbigt att vara ny. 
Ni vet när man inte känner nån. 
Man har inget att prata om riktigt. 

Man står mest där och känner sej i vägen. 

Men det är sånt som oxå blir bättre med tiden :) 

Idag ska jag gosa lite extra med min dotter. 
Har knappt träffat henne på hela helgen. 

Om det inte regnar tar vi nog en promenad och sen får vi se vad vi hittar på mer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0