Min duktiga tjej

Dags för lite skryt igen. 
Min fantastiskt duktiga unge höll vid två tillfällen igår upp huvudet en längre stund. Utan att bakdelen for upp i luften. 
Hon spjärnade även emot med benen så hon stod i mitt knä en liten stund. Innan har hon haft spagettiben och inte alls vetat vad hon ska göra med dom. 
Hon sträckte sej även efter sina leksaker i babygymet och höll insett rån och lyckades föra det till munnen och tugga lite :) 

Igår va alltså en dag med mycket nya grejer och det  är så himla roligt med alla små framsteg. 


Idag ska vi till Solna. 
Vi ska höra vad neurokirurgerna säger om bilderna från ultraljudet. 

Men innan dess chillar vi lite hemma. Julia ska snart sova lite igen och jag ska (som vanligt) plocka och fixa lite i hemmet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0