När magen sakta men säkert börjar försvinna


Till vänster: 8 maj 
Till höger: 15 september 

Utan att ha ansträngt mej särskilt mycket har magen ändå (äntligen) börjat försvinna. 

Visst är den långt ifrån som den va innan men jag är på god väg. 

Har kört mina 7 minuters intensiv träning nu på morgonen och om en stund ska jag och Julia gå en promenad. 

Jag tror att så fort jag börjar jobba igen kommer det gå snabbt. 
På jobbet är man i ständig rörelse. 

Imorgon ska jag till jobbet å skriva papper och få mina tider. 

Idag är första dagen på länge som jag inte har huvudvärk (än så länge iallafall) 
Det gör att jag känner mig jättepigg idag och på väldigt gott humör :) 

Julia är gnällig idag oxå. 
Men just nu är hon på gott humör och leker i babygymet. 

Hon har totalt ändrat sina sovrutiner. 
Från att ha sovit 1-2 timmar på FM och 1.5-3 på EM sover hon nu 20-30 min istället. 

Då kan man ju tro att hon sover hela nätter. 
Men icke. 
Hon vaknar fortfarande minst en gång på natten och vill äta. 

Det är full Fart här hemma hela tiden och visst är det roligt när hon är vaken. 

Men jag är ju såååååå trött. 

Igår gick jag å la mej 20.30, somnade vid 22 kanske. Upp å gr mat 02.45 och sen gjorde vi morgon kl 7 

Men men. 
Jag får försöka tänka att det bara är en period. 

Snart får jag sova hela nätter. Om ni bara visste hur mycket jag längtar efter det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0