Stressad

Jag är så otroligt stressad hela tiden. 
Jag har alltid varit en stressad person som lätt stressar upp mej i onödan.  
Men nu har det blivit ännu värre. 

Så fort jag vaknar på morgonen är jag stressad. 
Räknar timmar på allt jag "måste" hinna med. 
Även när jag inte har nåt planerat. 

Detta gör att jag är helt slut. 
Min kropp känns tung och jag har i princip ont överallt. För att inte tala om tröttheten. 

Jag märker oxå att jag blir mer deppig när jag stressar runt såhär. 

Det är som att kroppen och hjärnan går in i strejk. 

Så från idag ska jag försöka stressa ner lite. 

Ta dagarna lite som de kommer och inte planera så mycket. 
Jag kan ju alltid försöka. 

Tror jag skulle må mycket bättre om jag inte va så uppjagad jämt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0