Äntligen måndag

Det har gått väldigt bra att jobba i helgen. 
Över all förväntan faktiskt. 
Men det här med att sova efter jobbet.... 

Att somna är inga problem. 
Men efter 3-4 timmar tycker min hjärna tydligen att jag sovit klart. 
(1.5 timme i söndags 😱) 

Så sista natten kändes låååååång. 
Men gick ändå bra. Vi hade fullt upp och helt plötsligt va det måndag morgon och en långledighet på 9 dagar att se fram emot. 
Har lyckats sova iallafall 5 timmar idag (vaknat några gånger men lyckats somna om) 

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen hämta Julia. 

Anton kom hem med kakor han bakat på hemkunskapen. 
"En till dej och en till pappa" 
Gullunge!! 
Och eftersom jag har en ät vad du vill dag idag ska jag och Jimmy fika sen ikväll med goda kakor 😊

Ska slänga på mej lite kläder och försöka hitta rätt buss(ar) och sen äntligen kramas med min underbara unge som jag saknat massor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0