Äntligen 😊


Nya bilen är hemma. Och den är en dröm att köra. 
Det finns en miljon knappar och finesser. 
Men det bästa är att det är automat. 
Och dieselvärmare. Vilken lycka för frusna människor!! 

Idag ska vi åka till st Erik med Julia. 
Vi ska träffa kontaktlinsteamet och kanske en läkare (det borde vi ju göra) 

Men först ska jag skjutsa lilla mamma till Huddinge. Hon ska kolla upp sitt hjärta och ev göra en ballongsprängning (heter det så??) 

Så jag har satt igång värmen i bilen (hemifrån, alltså hallå vilken grej) och ska snart åka. 

Sen hem. Göra mig klar och sen åka igen. 
Ikväll ska jag packa och förbereda inför morgonens resa. 
Det ska bli sååååå kul att åka iväg en helg 😊 
Å himla skönt att få sällskap (Julia ska ju såklart med, men hon säger liksom inte så mycket. Eller jo. Men jag förstår ju inte vad hon babblar om 😂) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0