God morgon

6 timmars sömn efter jobbnatt. 
Helt ok. Känner mig pigg och utvilad 😊
Dricker kaffe och tar det lugnt. Jimmy och Julia har varit borta hela dagen för att jag ska få sova. Nu är de hos Julias farfar som har födelsedagsfika 😊

Det är så himla roligt att jobba. 
Tycker att det går bättre och bättre och jag har fått in bra rutiner. 
Har mycket kvar som jag inte har en aning om men det kommer. 

Tycker synd om min kollega dock. 
På morgonen brukar vi byta så jag kör. 
Och jag tycker att bilarna är så stora. Det låter när man backar för nära nånting och det är dessutom automat. Något jag inte alls är van vid. 
Ni kan ju tänka er hur det blir.
Jag har dessutom kass avståndsbedömning så när det börjar pipa hej vilt kan jag för mitt liv inte förstå vad det är jag är nära 😂😂😂

Haha. Stackars min kollega. 
Men han tar det med ro och säger bara att "jag ska lära dej köra bil" 
Haha tack du! 😊
Men annars flyter nätterna på bra. 
Vi är i ett område där det är ganska mycket att göra så tiden går så himla fort. 
Jag är glad att jag fick det här jobbet. 

Hittade nya skor till min lilla unge igår. 
Med dubbla kardborrband. 
Så det ska bli lite svårare att pilla upp de och kasta av sej. 


Asså.... Hur söta är inte de här små skorna??? 😊😊😊

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe. 
Och sen gå och handla frukost till imorrn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0