Heja mig!

Vågen visade 58 kg imorse. 
Det betyder att jag nästan är framme i mål 😊 

Det betyder oxå att jag får belöna mej med lite nya kläder och ett par vårskor 😊😊😊


Idag ska vi till Huddinge. Jag hade tänkt ta tåget men det är så jäkla kallt ute så jag tar bilen istället. 
Och hoppas på att det finns parkering. 

Igår va jag och Julia på kalas hos min "lilla" kusin som fyllde 18. 
Helt sjukt att han blivit vuxen. 
Han va ju en bebis alldeles nyss. 
Vi åt god smörgåstårta som min moster hade beställt och hade riktigt trevligt. 
Saknade min favorittjej och mitt älskade kusinbarn dock. 





Kommentarer
Postat av: kusin

Saknade er alla! Så jobbigt att inte va där 😢❤

2016-04-08 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0