Ibland är världen liten.

Kommer till jobbet igår och får veta att vi ska ha ett intro med oss. 
In kommer en tjej som heter Jennie. 
När vi pratar lite under kvällen kommer det fram att hon har en dotter. 
Som är född 25 mars -15
Och heter Julia. 
Jennies lilla Julia föddes i v 33 så de fick ligga på neo ett tag. 
Vilket innebär att vi måste ha varit på neo samtidigt. Eller precis gått om varandra. 

Hur lustigt liksom!? 😊
Jennie va iallafall en väldigt trevlig tjej och jag hoppas jag får jobba med henne i sommar när min kollega har semester. 

Har nu sovit ca 4 timmar och ska dricka lite kaffe innan jag tar en promenad till fornhöjden och hämtar lilla boboo. 
Imorrn ska vi till syncentralen för att göra en synbedömning (Julias sjukgymnast ska följa med oxå) 

Har fortfarande inte hört nåt från resurscentrum ang resurs när Julia börjar förskola. 
Ska ringa dit nästa vecka om jag inte hör nåt innan dess. 



Haha. Julia igår. Än så länge är det lättare att ta sej bakåt (hasandes) än framåt. Min lilla duktiga fina unge ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0