Nu är det nära

Julia kämpar på med att krypa här hemma. 
Nu har hon kommit så långt att hon kan stå korta stunder på händer och knä och gunga litegrann. 
Hon blir även stadigare i att stå även om hon inte gillar det särskilt mycket. 
Tänk va mycket lättare allt blir när hon kan ta sej framåt själv. 
Hon börjar bli tung nu och jag orkar inte bära omkring på henne mer än korta stunder. 

Idag ska vi återigen gå på jakt efter en jacka till Julia. 
Den hon har är på gränsen till att va liten och skinnjackan är alldeles för kall än. 

Hittade en Skaljacka på stadium men i en alldeles för stor storlek. Ska kolla idag om de har en mindre. 
Eller gå bort till weda och kolla där. 
Kanske åka bort till Kappahl vid Ica maxi och titta där oxå. 

Igår provade jag kläderna jag beställde. 
Byxorna satt perfekt men tröjorna va för stora. Så jag får skicka tillbaka de och byta till en mindre storlek. 
Det kliar i mina shoppingfingrar och jag måste hejda mig så jag inte gör av med alla pengar på kontot 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0