Ny bil

Imorgon får vi äntligen hem nya bilen (om ingenting strular) 
Vi har väntat jättelänge och trodde den skulle komma förra veckan. 
Men imorrn kommer den. 
Helt ny och tillverkad efter våra önskemål. 
Har nog aldrig kört en helt ny bil förut :) 

På fredag åker jag och Julia till min kusin tillsammans med moster och min "lilla" kusin. 
Jag längtar som en tok. 
Jag saknar Therese och Leon så galet mycket. 
Men på fredag ska vi ses. Och umgås heeeeeela helgen. 

Julia har nu kommit på hur man kryper. 
Eller rättare sagt hon haskryper. 
Men framåt kommer hon :) 

Men jag har märkt att min lilla unge är en aningens lat. 
Hon kryper bara tillräckligt för att nå det hon vill ha. 
Sen lägger hon sej på mage och sträcker sej sista biten 😅

Men alla sätt att ta sig framåt är bra 😊
Och jag är så glad att hon iallafall har börjat. 

Idag ska vi inte göra nånting. 
Gå ut en sväng iallafall om det inte regnar. 
Men det ser ut att bli fint väder. 

På em kommer farmor och passar Julia. 
Jag ska till tandläkaren. 
(Vill verkligen INTE) 

Dricka kaffe och snart ta tag i dagen 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0