Onsdag

Det gick bättre än väntat hos tandläkaren igår. Visst gjorde det ont och visst hade jag ångest (är egentligen livrädd för tandläkaren) men hon va så himla försiktig och snäll så det gick bra ändå. 
Ska tillbaka på fredag igen för rond 2 

Idag skulle jag ha gått ner till Cubus och bytt en deras jag köpt till Julia. 
Tydligen växer ungen så det knakar och storlek 74 är nu på gränsen att passa. 
Men det är tydligen nån jätterea just idag på Cubus så jag får se om jag går dit.
Vi ska till st Erik imorrn så Vi kan svänga förbi på vägen hem kanske. 

Idag kommer annica och hälsar på.
Vi ses alldeles för sällan nu för tiden. 
Men det blir väl så. 
Vi jobbar och har fullt upp på fritiden. 
Men idag är båda lediga så idag passar vi på 😊
Har även en tid i tvättstugan så där ska vi hänga en stund oxå. 

Ska gå ner och köpa lite grejer som vi ska ha med till Therese. Lite mat å ersättning till Julia. 

Igår ringde neurokirurgen. 
Han är inte helt nöjd med Julias huvudomfång och har skickat en remiss för MR 

Egentligen gör man inte en MR innan 18 månader, eftersom hjärnan utvecklas så mycket fram till dess. 
Men nu vill man alltså se varför huvudet växer så fort. 
Jag får lite smått panik. 
Om Julia behöver opereras. 
Har hemskt dåliga erfarenheter från förra gången och jag vill verkligen inte att min dotter ska behöva gå igenom det en gång till. 
Men jag ska inte måla fan på väggen. 
Hela ungen har ju faktiskt på sista tiden växt otroligt fort. Både vikt och längd. 
Så förhoppningsvis är allt som det ska även med huvudet. 

Det har varit så lugnt nu ett bra tag. Nästan så man glömmer att Julia faktiskt har hydrocefalus. Visserligen en obehandlad sådan. Men ändå. 
Nåväl. Vi får se. En dag i taget är det som gäller. Och INTE tro det värsta. 
Vänta och se är inte min starka sida. Men jag ska försöka. 

Nu tror jag min unge har vaknat. Ska morgongosa lite och sen ta tag i dagen 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0