Så tacksam för mitt barn

Har precis läst ett blogginlägg skrivet av en mamma som förlorade sitt barn imorse. 
Sitt andra barn. 
Flickans tvillingsyster gick bort för en tid sedan av samma sjukdom. 
Dravets syndrom. 
En sjukdom jag inte vet särskilt mycket om. 

Jag blir så ledsen för föräldrarnas skull. 
Så ledsen att det på riktigt gör ont. 

Jag kan aldrig i mitt liv föreställa mig hur det är att förlora ett barn. 
Det allra finaste man har i livet. 

Jag är alltid tacksam över Julia. 
Och allt hon klarat av. 

Idag är jag extra tacksam. 
Över att hon finns hos mig. 
Julia är inte som andra barn i hennes ålder. 
Men jag är så tacksam över att hon är så fantastisk som hon är. 


Idag är mina tankar hos sagas familj. 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0