Astrid Lindgrens värld

Trots att det regnade och blåste och faktiskt va riktigt skitkallt hade vi två jätteroliga dagar i Småland. Julia är ju egentligen alldeles för liten, och hon har ju ingen aning om vem Pippi och Emil är.
Men för oss som är uppvuxna med astrids sagor va det en upplevelse.
Jag tänker åka tillbaka när Julia är 5-6 år och har hunnit se alla filmer 😊

Igår gick jag igenom Julias gamla kläder för att plocka ihop det som ska skänkas till lions (resten ska säljas och lite ska sparas)
Åh kära nån va små alla hennes kläder va.
Blev lite sugen på en bebis till 😉
Men vi ska inte ha fler.
Av flera anledningar.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Är lite sugen på att åka till olika loppis och second hand och kika lite. Får se om jag får med mig nån eller om det bara blir jag och Julia.
Kanske åker en sväng till hedlandet oxå 😊
Vi får se 😊


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill ni inge ha flera barn? :(

Svar: Det finns ett par anledningar till det.
Jimmy har 4 barn, han är inte jättesugen på ett till. Han tycker dessutom att han börjar bli för gammal.
Sen är jag livrädd att samma sak ska hända igen. Som hände Julia.
Jag vet att jag skulle vara extra övervakad vid en till graviditet, men det är ändå inga garantier

Man ska aldrig säga aldrig, men fler barn är inget vi planerar iallafall 😊
nennie1.blogg.se

2016-08-15 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0