Söndag

Den här veckan gick ju sjukt fort.
Min sista långvecka på ett tag då jag nästa långvecka har semester eftersom lilla fröken börjar förskola.
Jag är inte alls redo för att hon har blivit så stor men det är ju bara att hänga med 😊

En fråga?!
Ni som jobbar natt, hur har ni era barn på förskola?
Jag vill ju naturligtvis ha Julia hemma när ja är långledig men är orolig för att det ska bli jobbigt för henne att vara så sällan på förskola. Jag ska såklart fråga när hon börjar men jag undrar hur ni andra gör?

Veckan som kommer ska jag jobba en extra natt och vi ska åka till Vimmerby, till Astrid Lindgrens värld. Äntligen 😊

Julia har fått en kallelse till hjärtcentrum på Huddinge för ett ul på hjärtat. Sist vi va där förklarades Julia hjärtfrisk så vi blir lite fundersamma över varför vi ska dit igen.
Men vi kollar ju gärna. Kan vi få ytterligare en bekräftelse på att hjärtat är ok så är ju det bara bra.
Ska se om jag kan byta pass med nån på jobbet, annars får jag vabba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag jobbade natt förut så gick jag av måndag morgon så barnen fick vara på dagis till kl 14 på måndagen sen var dom där mellan 9-14 torsdag och fredag och sen lediga fram till onsdag då jag började jobba igen, just för att min yngsta skulle få någon sort rutin. Hon var ca 1,5 år då.

2016-08-08 @ 13:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0