Långvecka

Tiden går så fort och det är dags för långvecka på jobbet igen.
Jag kommer va så glad när den här veckan är över.
Förutom tung vecka på jobbet ska jag på utbildning en av mina lediga dagar. Den andra lediga dagen ska vi till st Erik och kolla ögonen igen på Julia.
Fullt upp alltså. Nästa måndag när jag kommer hem och får ta långledigt kan jag andas ut och njuta av att göra ingenting typ 😊
Eller jo. Jag har fortfarande några julklappar som jag ska handla innan jag är helt klar. Men det är ju gjort på nån dag 😊

Nu ska jag vila lite innan jag jämtar Julia.
Jobbnatt inatt och första matten brukar alltid vara lite jobbigare då jag har svårt att sova innan jag börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0