Måndag

Måndag och långledig.
Har sovit rätt bra i ca 4 timmar. Har druckit kaffe och ska snart hämta hem lilla fröken.
Sitter och försöker komma på en matlista för veckan men det står still. Noll fantasi och jag tycker att vi äter samma sak hela tiden.
Så om nån sitter på en massa bra middagstips som passar även för små fröknar (läs Julia) så hit me! 😊


Har inga direkta planer på min långledighet mer än det gamla vanliga.
Ni vet, städ, tvätt och andra mindre roliga saker man måste göra.
Men men.
Måste försöka stressa ner lite då jag börjar få fysiska besvär.
När jag berättade hur en dag kan se ut för min kollega tittade hon på mig med stora ögon och frågade: Gör du allt det där OCH jobbar hela nätterna? När sover du??

Ja. Jag har ofta en massa saker att göra.
Men som sagt. Nu när jag märker av stressen fysiskt så måste jag ta och tagga ner lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0