Julias första teckning

Igår när jag va på jobbet hade Alva och Julia målat. 
Och självklart tycker jag att Julias konstverk är det finaste jag någonsin sett 😊 


Idag skulle vi gått på bassängträning. Men Julia är så förkyld så vi får hoppa över det idag. 
Vi stannar hemma och städar lite istället 😊 

Imorrn fyller Julias mormor år så vi ska dit och fika lite och sen ska Julia till tandläkaren för första gången. 

På onsdag ska vi till barnens hus med Joan och Melina (om julis är piggare) och sen jobbar jag Tors-sön. 
 Fullt upp hela veckan alltså. Som vanligt. 

Igår på jobbet va jag så förbaskat trött. Ni vet sådär paniktrött. 

Och jag började tänka på utbrändhet. 
Nu vet inte jag om man bara kan bli utbränd på jobbet. Eller om man kan bli det av stress överhuvudtaget. 
Jag är fruktansvärt stressad. 
Hela tiden.
Jag känner redan när jag vaknar att jag är stressad. 
Det kan aldrig va bra. 
Jag försöker ta det lugnt i den mån det går. 

Jag är livrädd för att vakna en dag och inte orka ta mej ur sängen. 

Jag får ofta frågan "hur orkar du?" 
Men vadå. 
Jag MÅSTE ju orka. 
Jag måste åka på alla läkarbesök. 
Jag måste ringa alla samtal som rör Julia. 
Jag måste helt enkelt. 

Jag hoppas verkligen att jag får det där  nattjobbet jag sökt så att Jimmy kan va föräldraledig. 
Så att han kan "ta över" lite av alla måsten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0