Mera snö

Men asså.... 
Nej!!! 
Jag som verkligen ogillar snö blev lite smått deprimerad i morse när jag klev upp. 
Vafan! 
Aja. 
Det smälter bort. 
Nån gång. 

Igår va vi med farmor och tog kort i en fotostudio. 
Julia va inte på sitt bästa humör men vi lyckades få till en bra bild iallafall. 
Efter det gick vi förbi blodbussen så jag kunde registrera mig som blodgivare. 
Äntligen. 
Har varit påväg flera gånger. 
Första gången jag tänkte att jag skulle ge blod vägde jag för lite (!!!) 
Några av de andra gångerna har jag varit nytatuerad, gravid eller fått barn. 

Men nu är Julia snart 11 månader och man får ge blod när barnet är över 9 månader så då passade jag på igår. Eftersom jag har en ovanlig blodgrupp (a- endast 15%har den) så är mitt blod populärt :) 

Vi fikade lite på stan med farmor och sen gick vintill sjukgymnasten. 
Och där brast det för Julia. 
Stora krokodiltårar och "mammmammammma" 
Helt plötsligt kunde hon ingenting. 
Vi hoppas det går bättre nästa gång och fram till dess ska vi träna, träna, träna :) 

Imorgon ska vi till syncentralen. 
Hoppas vi får med glasögonen hem. 
På em kommer farmor hit och vi åker till Stockholm för att bo på hotell och gå på show på Berns. 
Det är tur att Alva är hemma. 
Julia har kommit in i en period då hon tokgråter när andra än jag, Jimmy eller Alva tar i henne. 
Det går ju över efter en stund. Men det känns tryggt att Julia får ha sin syster (som hon älskar) hos sig när vi ska iväg. 


Nu ska vi ära lite frukost och sen tvätta och städa innan helgen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0