"Va smal du ser ut"

Säger min man. 
Jag vet inte om han försöker göra mej glad eller om han faktiskt tycker det ;) 

Kollade igenom lite gamla bilder och kan ju inte annat än tycka att kroppen är fantastisk. 


Bild 1: 10 dagar innan Julia föds. 
Vikten slutade på 85 kg
Bild 2: 4 veckor efter. 77 kg
Bild 3: 10.5 månad efter 60 kg. 

Magen ser ju inte riktigt ut som innan jag blev gravid


Men utan större ansträngning har jag iallafall gått ner 25 kg. 
Visst har jag gjort halvhjärtade försök till promenader och hemmaträning. 
Men jag har inte riktigt hittat motivationen att komma igång på allvar. 
Det kanske blir lättare när våren kommer. 
Att faktiskt vilja va ute mer då. 
Vi får se. 
Jag är inte helt nöjd än. Men heller inte särskilt missnöjd. 
Det duger :) 

Kommentarer
Postat av: kusin

Kroppen är fantastiskt, DU är fantastisk!

2016-02-20 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0