Återbesök

Har fått rapport från Jimmy att Julia studsar omkring på st Erik och är så glad så 😊 
Han skulle ringa när de va klara. Får vi se vad domen blir. 


Jag borde ju egentligen sova eftersom jag har jobbat men som vanligt vaknar jag efter ca 4 timmar. 

Ska plocka undan lite och försöka sova lite på em istället. 
Jobb inatt också och sen ledig helg. 
Tanken va att vi skulle på sommarfest på lördag hos Jimmys kompis. 
Men det ska tydligen regna så vi får se hur det blir med det. 
Jag har erbjudit mig att skjutsa Jimmy så kan jag och Julia va hemma på kvällen. 
Men vi får se. 

Jag har slarvat alldeles för mycket med vad jag äter. 
Funderar på att kanske testa 5:2 dieten.  
Har ni provat den? 
Funkar det? 

Jag är iallafall duktig och är ute och går mycket men jag har så svårt att låta bli allt gott som finns att äta 😅
Ni som har erfarenhet av 5:2 får gärna dela med er av era bästa tips. 
Och vad man kan äta på fastedagarna för att inte svälta ihjäl 😊







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0