Fredag och ledig helg

Det går så himla fort när man bara jobbar två nätter. 
Nu är jag ledig igen och ska snart gå och hämta Julia. 

Jag har fått ett meddelande från en person om att byta lägenhet. 
En 4:a på 101 kvm i fornhöjden. 
I samma hus som min kära mamma bor i. 
Men. 
Vi tvekar lite då vi inte vet om vi vill bo i fornhöjden. 

Har försökt väga för och nackdelar i flera dagar. 
Ett rum till är snart ett absolut måste då vi inte kan bo såhär trångt längre. 
101 kvm är stort. Och väldigt bra. 
Att bo i samma hus som mamma är toppen. 
Men fornhöjden? 
Är det värt att ta första bästa lägenhet bara för att det är  en 4:a? 

Jag vill ju flytta. 
Men fornhöjden? 




Kommentarer
Postat av: Joan

Så fick jag göra när vi var trångbodda i Mariekäll. Ville egentligen inte bo i Karlhov så nära Ronna men efter att ha bott här i 6 år så funkade det rätt bra ändå. Ibland blir man tvungen att välja saker man inte alltid gillar men för att det ska funka 😘😘😘

2016-06-23 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0