Min lilla Blondie

Julias hår växer jättefort och börjar nu bli mera jämnt. Ni minns att de va tvungna att raka ena sidan av huvudet när de skulle operera in (och ut) shunten och att det sen (såklart) va väldigt lång på ena sidan och kort på andra. 
Och vilka lockar 😍


Vi har tänkt att klippa håret mera jämnt innan hon börjar förskola. 
Men vi väntar till efter MR undersökningen. 
Blir det en operation till måste de ändå raka håret och då har vi bestämt att allt hår ryker så får det växa ut jämnt efter det isåfall. 

Jag har lyckats sova 7 (!!!) timmar efter jobbnatt. 
Tjohooo!! 
Mycket bra då vi i morgon ska hälsa på på Julias förskola och jag kommer inte hinna sova innan (vi ska va där 9) 

Sista jobbnatten inatt sen är jag långledig 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0