Första jobbnatten

Idag är det dags att introduceras för nya jobbet. 
Själva jobbet är jag inte nervös över. 
Jag har gjort det förr. Det gäller bara att få in rutinerna så kommer det gå jättebra 😊 
Det jag är lite nervös över är min nya kollega. 
Jag hoppas verkligen att vi klickar eftersom jag kommer att jobba med honom sen. 
På de flesta jobb jag har haft har mina kollegor varit toppen och vi har jobbat bra ihop. 
En dröm hade varit att få jobba med annica. 
Vi jobbar väldigt bra tillsammans. 
Likaså Lollo. 

Men jag hoppas att det går bra inatt. 
Och jag är positivt inställd till att det gör det :) 

Igår va jag på stan och gjorde synundersökning för nya glasögon. 
Optikern sänker styrkan lite på nya glasögonen så jag hoppas jag ser nåt med dom sen ;) 
Är fortfarande lite osäker på bågarna jag valde men personalen på specsavers tyckte jag passade i dom så jag litar på det 


Köpte lite påskpresenter till Leon och en födelsedagspresent till Julia (4 dagar kvar till min lilla unge fyller år) 

Hittade även mössor som jag bara va tvungen att köpa till Julia och Leon 


Hur gulliga kommer de inte att vara i likadana mössor :)

Idag ska vi promenera till Willys och köpa lite påskgodis och sen vila så mycket det går under dagen så att jag orkar jobba inatt. 

Kommentarer
Postat av: kusin

❤❤❤❤❤❤

2016-03-29 @ 00:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0