Helg

Så va det helg igen. 
Som vanligt innebär det jobb för min del. 
Julia har inatt vaknat ungefär en gång i timmen. 
Upp å stoppa i nappen. Somna om. Vakna av att jag är kissnödig. 
Somna om. Julia vaknar. I med nappen. 
Somna om. Vaknar av att jag är täppt i näsan. Spreja. Somna om. Julia vaknar. I med nappen. Somna om. 
Ja. Ungefär så. HELA natten!! 
Det betyder att jag är såååå trött. 

Nu sover Julia igen. Å då kan man ju tycka att jag oxå kunde vila lite. 
Men nej. 
Jag ska städa. 
Turbostäda innan Julia vaknar igen. 

Va på Mio med Alva igår och köpte lite nya gardiner å annat bra å ha. 
Så det ska upp oxå innan jobbet. 

Heja mej liksom. Full fart. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0