Lite nytt

Igår när vi va på stan kunde jag ju naturligtvis inte låta bli att handla lite. 
Mössa och skor till Julia va ju tanken. 
Men hittade ett set på hm som jag tycker är såååå sött. 
Och en body från Kappahl ;) (det va rea) 



Pappan fick en tröja oxå :) 

Hämtade kortet som vi tog hos fotograf. 
Present från Julias farmor :) 


Jag beställde tid för synundersökning och la undan ett par glasögon. 
Tänker att jag ska ha glasögon när jag jobbar natt och de jag har är jag trött på ;) 

Idag skiner solen och vi ska gå till Willys och köpa lite grejer till Julias kalas. 
Och lite piffig drick kvarg till mamman :) 

Idag ska jag göra tomatsoppan som jag typ levde på förra gången jag räknade kalorier. Den är tråkig, men mättar bra och innehåller typ inga kalorier alls. 



Hämtade ut ett paket från hm häromdagen. 
Hade beställt nya jeans bl.a.  
Jag älskar att bootcut är tillbaka igen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0