Måndag

Helgen gick som vanligt alldeles för fort. 
Har haft en bra helg på jobbet med Sofie. Jag har skrattat och faktiskt haft riktigt roligt på jobbet. 
Jag hade ju tänkt att jag inte skulle ta fler pass på Rosstorp efter påsk eftersom jag börjar nya jobbet 1 april. 
Men lite helgpass då och då blir det nog iallafall. 

Idag skulle vi ha gått på bassängträning men Julia är fortfarande förkyld så jag får ringa och säga att vi inte kan komma.  

Ska försöka få tag på kvinnan som har hand om förskoleplaceringar oxå då vi inte fått nåt svar därifrån än. 

Helgen har inneburit en massa god mat och onyttigheter så jag kör en omgång med min kaloriräknarapp igen. 

Jag är egentligen inte helt missnöjd över min viktnedgång efter graviditeten (-25 kg) 
Men det skulle va total tillfredställelse att lyckas gå ner de där sista envisa kilona. 

Så idag ska vi ut och promenera. 
Och förbereda tråkig dietmiddag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0