Men åhhh

Besvikelsen som uppstår när jag är så jäkla duktig och håller mej till mina uträknade kalorier men ändå går UPP i vikt. 
Ja, jag har bara varit "duktig" en vecka och nej, jag vet att jag inte kan förvänta mig storslagna resultat på bara en vecka. 
Men jag är av den otåliga sorten och min motivation till att fortsätta sjunker enormt när jag inte lyckas. 

Jag gick ner. 
Men nu har jag gått upp igen. 

Jag känner mig stor och tung och den känslan gillar jag inte alls. 

Igår gick jag dessutom jättemycket och brände dubbelt så mycket kalorier mot vad jag normalt gör. 
Åhhhh va tråkigt. 

Jag fortsätter ett tag till och händer det inget på vågen så får jag väl inse att det här är min vikt. 

Idag ska Julia vara hos mormor ett par timmar. 
Jag ska ner på stan och göra synundersökning och fixa lite annat. 

Imorgon ska jag gå intro på nya jobbet och jag ser fram emot det så himla mycket. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte tänka på vikten, sluta o väg dig. Du bygger ju massa muskler när du promenerar och de väger mer än fett. Mät dig istället med måttband på olika ställen på kroppen. Så kommer du se skillnad 😊 lycka till Emma

Svar: Hej Emma.
Många säger att man ska strunta i vågen och mäta sej istället.
Jag mäter oxå men tycker det är svårt att få mått på exakt samma ställe.
Men jag ska mäta idag.
Hur ofta ska man mäta? Är en gång i veckan för ofta? 😊
/ Jenny
Jenny

2016-03-22 @ 22:26:29
Postat av: Anonym

När jag körde en "diet" som heter c9 skulle man mäta sig var tredje dag. Men skulle nog räcka med att mäta sig 1 gång i veckan. Men jag vet jag väger mig också allt för ofta o blir lite sur när man gått upp lite, men försöker tänka positivt då 😉 Emma

2016-03-25 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0