Min stora duktiga tjej

Idag efter sen obligatoriska morgonflaskan låg vi kvar i sängen och morgonrodnadens lite jag och Julia. 
Så helt plötsligt sätter hon sej upp 😱
Från ingenstans så har hon lärt sej hur man gör. 
Gissa om den här morsan är stolt!! 
Nu dröjer det nog inte länge innan hon kommer på hur hon ska krypa oxå 😊 

Idag ska vi till sjukgymnasten (ska naturligtvis skryta lite om Julias nya färdigheter) 

Igår tog jag och Alva en promenad. 
Anton och Alvas mamma har lovat de pengar om de är ute minst en halvtimme varje dag under påsklovet. 
Bra deal tycker jag. 
Anton tog en promenad på egen hand och jag och Alva tog en runda på 50 min. 
Himla trevligt att få lite egentid bara hon och jag. 
Jag förvånas ofta över hur mogen och vuxen hon är för sin ålder. 

Hon har redan bestämt vad hon ska köpa för sina pengar. 
Tycker det är bra att man tidigt lär sig att vill man ha nåt får man "jobba" för det. 
Inget i livet är gratis. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0