Ut och gå

Igår va vi och hämtade mamma i Huddinge och jag svor över att jag återigen glömt att ställa om backspegeln. Vi har en sån där husvagnsbackspegel på den vanliga eftersom jag inte ser nåt annars när barnstolen är i framsätet. 
I nya bilen (som kommer i april) får Julia sitta bak. 
Det gick ju fint ändå att hämta mamman   

Efter eftermiddagsvilan hade jag hemsk huvudvärk och mådde illa. 
Ungen va på ett ostrålande humör så jag bestämde att vi behövde lite luft. 

Sagt och gjort. 
Promenerade bort till stadium outlet och köpte nya promenadskor. Passade på att köpa lite grejer på Jysk oxå. 

 Det va så vansinnigt skönt att va ute och gå så jag tror vi kör en vända idag oxå. 

Men innan det  tänkte jag passa på att städa när Julia bestämmer sej för att förmiddagsvila. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0